Voi että minua ärsyttää!!! Tänään melkein kaikki asiat mun elämässä. Se, että töihin on niin pirun pitkä matka julkisilla kulkuvälineillä. Se, että olen paisunut kuin pullataikina eivätkä vaatteet mahdu päälleni. Se, että minun mielestäni mies on välillä ihan järkyttävän idiootti pönttö. Se, että minä olen välillä ihan samanlainen. Se, että parisuhde on vaikea laji. Se, että asumme kahdessa eri asunnossa ja minä olen se liikkuva palanen. Se, että kissa pitää älytöntä narinaansa juuri nyt ihan koko ajan. Se, että naapurissa mies huutaa naiselle 'Sinä saatanan idiootti' ja jatkaa tätä yleensä melkein koko asunnossa oloajan. Se, että terapiaan menee tuhottomasti rahaa kuukaudessa. Se, että vaatekaappini on sotkuinen. Se, että en ole ostanut uusia vaatteita pitkään aikaan. Se, että minä pelkään hylätyksi tulemista koko ajan. Se, että en pysty suhtautumaan toisen alkoholinkäyttöön luontevasti. Se, että kaikki on tänään ihan paskaa.

Ja minä itse ärsytän itseäni tänään eniten. Sillä, että pelkään ihan hirveästi hylätyksi tulemista. Pelkään ihan älyttömästi sitä, että minulle suututaan pahasti.Pelkään, että omilla toimillani aiheutan toiselle pahaa mieltä.  Minussa taistelee vanha ja uusi. Vanha, joka on aina tottunut sopeutumaan, tekemään muille mieliksi, olemaan hiljainen ja taustalla. Tarkkailemaan muiden reaktioita. Ja uusi, joka haluaisi tulla rakastetuksi myös vaikeina päivinä, hankalana, kiukkuisena.Se, joka haluaisi opetella elämään omaa elämäänsä eikä aina tarkkailemaan muiden reaktioita siihen.

Minun uskoni onnistumiseen on tänään tosi heikoilla.