Arvatkaa, kuka pystyy analysoimaan, miettimään ja pohtimaan asian kuin asian päälaelleen n.30sekunnissa?

Minä!

Lobotomia minulle kiitos. Liikaa, liikaa, liikaa pohtimista olen tähän muuttoasiaan laittanut. Miksi en voisi mennä vaan ja katsoa mitä tapahtuu? Vaan pitää luoda päässään kaikki mahdolliset pelottavat skenaariot. Miksi en sen sijaan käyttäisi sitäkin energiaa hyvän skenaarion luomiseen - siihen että elämme elämämme onnellisina loppuun saakka :) No, jos aloitetaan nyt ensin sen asunnon löytämisestä ja siitä sitten päivä kerrallaan eteenpäin.

Pelkään monia asioita ja pelko estää minua elämästä. Ihan kuin minulla ei olisi oikeutta muka olla onnellinen vaikka olenkin masennuksesta toipumassa, äitini on kuollut ja herra paratkoon- olen kerran jo eronnut! Ja kuka minua estää? Ei kukaan muu kuin minä itse. NIIN!