Olen miettinyt tulevaisuuttani. Sitä, millaista työtä haluaisin ehkä ihan oikeasti tehdä. Nykyinen ammatinvalintani on enemmän tai vähemmän sattuman kauppaa. Tähän saakka olen viihtynyt ihan hyvin mutta mutta...

Teen töitä aivoillani (jotka ovatkin juuri nyt ylirasittuneet). Olen aina ollut hyvä loogisessa ajattelussa, keksimään selityksiä, syitä ja seurauksia.Näihin päiviin saakka olen saanut myös tyydytystä työstäni. Siitä, että olen siinä kohtuullisen hyvä. Siitä, että olen saanut rassata aivojani, miettiä ja pohtia. Ollut kiinnostunut erilaisista asioista, seurannut alan tapahtumia, uutisia sun muuta. Mutta jotain on nyt selkeästi tapahtunut. Minä en nauti tuosta kaikesta enää. En saa älyllisestä suorittamisesta enää sitä jotain, jota olen siltä saanut. Siispä on alkanut itää ajatus siitä, että ehkäpä voisin elämässäni tehdä jotain muutakin kuin tätä.

Haluaisin tehdä töitä ihmisten parissa. Olla kosketuksissa normaaliin elämään ;) ja muihin ihmisiin. Ja ehdottomasti auttaa. Kenties tavalla, jolla minuakin on autettu.

Onko kellään ehdotuksia?