Jos joku vielä vahingossa on tilannut blogiani, niin elossahan minä olen. Minä sekä jo 8kk:n ikäinen ihanuus. Minun poikani!

Elämä ei ole silti helppoa vaikka se täydeltä tällä hetkellä tuntuukin. Jotenkin tuli olo, että haluan kaivaa tämän vanhan blogin naftaliinista ja alkaa kenties päivittämään tätä uudelleen. Minun täytyy miettiä...

 

Minulla on siis poika. 8kk vanha. Osaa jo melkein ryömiä mutta valitettavasti vain pakki on löytynyt koneesta tällä hetkellä. Tykkää pomppimisesta ja isistä. Äidistäkin varmasti, mutta isi saa ilmestyessään pienen ruumiin jännittymään innostuksesta. Äiti on enemmän hoivaava ja hoitava. Isi leikkii ja hassuttelee.

 

Mutta ehkäpä tässä kohtaa tullaan viimeistään siihen vaiheeseen, jossa pitää miettiä, onko minua olemassa? Ja millaisena? Kuka minä olen tällä hetkellä? Mitä minulle kuuluu?

 

Nyt käyn kuitenkin tarkistamassa vanhojen tuttujen kuulumiset!